يکي از ابزارهاي موثر بازاريابي که باعث توسعه نام برند و کسبوکار شما در ميان افراد ميشود هداياي تبليغاتي است. هداياي تبليغاتي بسيار متنوع هستند و انتخاب درست آنها تاثير بسياري در پيشبرد اهداف شرکتها و سازمانها دارد. يکي از هداياي تبليغاتي که اين روزها بسيار مورد توجه صاحبان کسبوکارها قرار گرفته اسپيکر تبليغاتي يا اسپيکر بلوتوثي است. با گسترش استفاده از گوشي همراه و تبلت و عدم کيفيت پخش صدا در آنها مردم به اسپيکر روي آوردهاند.
چرا اسپيکر تبليغاتي يکي از بهترين هداياي تبليغاتي محسوب ميشود؟ براي اينکه به راحتي حمل ميشود و براي افرادي که علاقهمند به گوش دادن موسيقي هستند بسيار کاربردي است. اسپيکر تبليغاتي هرگز بدون استفاده نميماند. افراد در هر جمعي که باشند براي گوش دادن به موسيقي به اسپيکر نياز دارند.
اسپيکر با توجه به پخش صدا با کيفيت بالا و قدرت زياد و همچنين قابليت حملونقل آسان با استقبال خوبي از طرف علاقهمندان به موسيقي مواجه شده است.
اسپيکر در شکلها، رنگها و اندازههاي مختلف توليد ميشوند. بعضي از آنها امکانات زيادي دارند اما به نسبت از قيمت بالاتري هم برخوردارند بعضي ديگر تنها کاربرد اصلي اسپيکر يعني همان پخش صدا را دارند. مدلهاي جديد اسپيکر صدا را با کيفيت مناسبي پخش ميکنند. اين اسپيکرها داراي پورت USB هستند و به عنوان پاور بانک هم کارايي دارند.
با اسپيکرهاي بلوتوثي ميتوان بدون نياز به کابل و از طريق بلوتوث موسيقي پخش کرد و به راحتي به انواع گوشيهاي همراه، تبلت و. وصل شد. اسپيکرهاي شارژي بلوتوثي در هر مکاني امکان پخش موسيقي با کيفيت بالا را فراهم ميکنند. در مهمانيها، در سفر و کوهنوردي و در محل کار اين اسپيکرها حضور دارند و با پخش موسيقي حالوهواي افراد را عوض ميکنند.
بدنه اسپيکرها در هر طرح و شکلي که باشند سبک است. معمولا اسپيکرها داراي يک باتري ليتيومي هستند که پس از هر بار شارژ به مدت پنج ساعت پخش مداوم موسيقي را امکانپذير ميسازند.
طراحي اسپيکرها تنوع بسيار زيادي دارد اما بيشتر به صورت بيضي يا استوانهاي هستند که به سادگي روي هر سطحي قرار ميگيرند. اندازه آنها نيز بهگونهاي است که به راحتي در کولهپشتي يا کيف قرار ميگيرند.
اسپيکر وايفاي هم در بازار وجود دارد اما نسبت به اسپيکر بلوتوثي حجيمتر و سنگينتر است و معمولا براي حملونقل مورد استفاده قرار نميگيرد. برد وايفاي تا صد متر را پوشش ميدهد اما برد بلوتوث محدود به ده متر ميشود. سرعت و قدرت وايفاي بيشتر است در نتيجه مصرف انرژي آن هم بيشتر است.
اسپيکرها متفاوت هستند و شما بايد با توجه به کاربرد، سليقه و علايق مشتريان هدف خود آنها را انتخاب کنيد. نام برند و لوگوي خود را به زيبايي روي بدنه اسپيکر حک کنيد تا هميشه در معرض ديد مشتريان باشد و با ديدن آن نام برندتان براي آنها يادآوري شود.
هداياي تبليغاتي يک روش کمهزينه بازاريابي براي رسيدن به اهداف تجاري کسبوکار و کسب اعتماد مشتريان است. بسياري از کسبوکارهاي مطرح در سطح جهان از هداياي تبليغاتي در يک بازار رقابتي استفاده ميکنند. آنها از محصولات باکيفيت استفاده ميکنند تا مخاطبان را خوشحال کنند. بديهي است مشتريان هديه تبليغاتي باکيفيت را بيشتر مورد استفاده قرار ميدهند در نتيجه نام برند مورد نظر در مدت زمان طولانيتري در معرض ديد آنها قرار ميگيرد. اين هدايا به صورت تبليغات زنده براي برندها عمل ميکند.
بازاريابان براي انتخاب هداياي تبليغاتي مولفههايي را در نظر ميگيرند. مهمترين مولفه کاربرد داشتن روزانه آن محصول براي مشتريان است. هداياي تبليغاتي نظير ماگ، خودکار تبليغاتي ، تقويم ، بطري آب، فلش مموري تبليغاتي ، پاور بانک تبليغاتي و. اين ويژگي را دارند.
بهترين هداياي تبليغاتي هدايايي هستند که: براي مشتريان شما ارزشمند هستند؛ بادوام هستند و حداقل به مدت شش ماه مورد استفاده قرار ميگيرند؛ داراي طراحي مدرن و بهروز هستند؛ مشکلي از مشتريان را برطرف ميکنند؛ و مناسب براي مشتريان فعلي و مشتريان آينده شما هستند.
درباره این سایت