بيسکويت، خوراکي محبوبي در سراسر جهان است. انواع بيسکويت، کراکر و کوکيها انتظارات هر ذائقهاي را برآورده ميکنند. اين روزها بيسکويت فقط براي پذيرايي در منزل و تغذيه کودکان کاربرد ندارد بلکه جزيي از فرهنگ اداري محسوب ميشود. بيسکويتها پاي ثابت ميز کار کارمندان در ادارات و شرکتها هستند. اکثر کارمندان براي ميانوعده به همراه چاي يا قهوه بيسکويت ميخورند.
استفاده از بيسکويتها به عنوان هداياي تبليغاتي انتخابي بسيار هوشمندانه است. شما با اهداي بيسکويتهاي تبليغاتي به کارمندان و حتي مشتريانتان نام برند خود را گسترش ميدهيد. اما چه کسبوکارهايي از اين نوع هديه تبليغاتي سود ميبرند؟ اصلا چرا بايد بيسکويت را به عنوان هديه تبليغاتي انتخاب کنيم؟
وقتي به هداياي تبليغاتي فکر ميکنيم گزينههاي تقريبا نامحدودي پيش روي ماست؛ محصولات مختلفي مثل ليوان، فلش مموري، خودکار، جاکليدي، دفتر يادداشت، گلدان، ساک دستي، انواع جعبههاي تزييني و. .
پس چه دليلي براي انتخاب بيسکويت براي هديه تبليغاتي وجود دارد؟ چند دليل وجود دارد که ممکن است شما به عنوان صاحب يک کسبوکار در استراتژي بازاريابي خود استفاده از بيسکويت تبليغاتي را ترجيح دهيد.
اگر شما صاحب کارخانه بيسکويتسازي باشيد يا خردهفروشي اين نوع محصولات را داشته باشيد دادن نمونههاي رايگان راهي براي جذب مشتريان جديد است.
ممکن است مايل باشيد به مشتريان وفادار خود هديهاي بدهيد که مطمئن باشيد مطلوب آنهاست. بيسکويت با تنوع در شکل و مزه سليقه افراد مختلف را تامين ميکند.
در انتخاب نوع بيسکويت به گروه هدف فکر کنيد. اگر مخاطبان شما افراد مسن يا طرفدار تغذيه سالم هستند بيسکويتهاي سنتي و سبوسدار را انتخاب کنيد. اگر قرار است کودکان را با يک بسته بيسکويت غافلگير کنيد از بيسکويتهاي شکلدار بهره بگيريد. توجه به همين نکات شما را در رقابت با برندهاي ديگر متمايز ميسازد.
جشنها و مناسبتهاي ويژه را براي توزيع بيسکويت تبليغاتي در نظر داشته باشيد. اعياد مذهبي در طول سال، جشن شب يلدا و عيد نوروز زمانهاي طلايي براي شماست.
در اين مناسبتها ميتوانيد با جعبههاي بيسکويت تبليغاتي از زحمات کارمندان خود قدرداني کنيد و يا آنها را به مشترياني که از برند شما خريد کردهاند اهدا کنيد. سعي کنيد بيسکويتهايي را که شکل و طعم ويژهاي دارند و در بستهبندي زيبا و جذاب ارائه شدهاند انتخاب کنيد.
عيد نوروز مهمترين فصل خريد مردم است و شما بايد با ترفندهاي بازاريابي از اين فرصت طلايي براي کسب سود بيشتر استفاده کنيد. با اهداي بيسکويتهاي تبليغاتي در ايام خريد مشتريان بيشتري را ترغيب به خريد از برندتان خواهيد کرد.
براي تشکر از مشتريان ويژه بعد از خريدهاي ارزشمند، يک جعبه بيسکويت مرغوب هديه شايستهاي است. دقت کنيد که بستهبندي اين محصول فضاي مناسبي براي معرفي و ارائه شعار برندتان است. از طراحان حرفهاي کمک بگيريد. نام و لوگوي برند کسبوکارتان را به زيبايي روي جعبه حک کنيد.
از جعبههاي زيباي چوبي و في براي اين کار استفاده کنيد. بسياري از مخاطبان شما بهويژه جوانان و خانمها از جعبههاي بيسکويت حتي پس از اتمام بيسکويتها نگهداري ميکنند. اين جعبهها در طول زمان براي برند شما تبليغ ميکنند و نام برندتان را به مخاطبان يادآوري ميکنند.
نمايشگاههاي عمومي، تجاري و کنفرانسها فرصتي عالي براي تعامل با مشتريان بالقوه محسوب ميشود. در اين نمايشگاهها امکان ارتباط چهره به چهره با مخاطبان هدف ايجاد ميشود.
شما ميتوانيد از اين فرصت استفاده کنيد و ضمن گفتوگو با مشتريان و اطلاع از نقطه نظرات آنها درباره کسبوکارتان جعبهاي بيسکويت تبليغاتي به آنها هديه کنيد تا حسن نظرتان را به آنها ثابت کنيد.
از جعبه بيسکويتهايي استفاده کنيد که براي مخاطبان جذابيت داشته باشد. براي مثال اگر کسبوکار شما مرتبط با حمل و نقل است بيسکويت را در جعبههايي به شکل اتوبوس هديه بدهيد.
در اين مقاله ايده استفاده از بيسکويت به عنوان هديه تبليغاتي را مطرح کرديم.
شما با اين هديه تبليغاتي نام تجاري خود را توسعه ميدهيد و کسبوکارتان را رونق ميبخشيد. با بيسکويت تبليغاتي ارتباط بهتري با مشتريان خود برقرار و به کارمندانتان احساس تعهد بيشتري نسبت به برندتان القا خواهيد کرد.
درباره این سایت