?


هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي موثر و در دسترسي براي کسب‌وکارها محسوب مي‌شوند. شرکت‌ها با چاپ لوگو و نام خود بر روي محصولاتي نظير ليوان، فلش مموري تبليغاتي ، خودکار، دفترچه يادداشت، ست هديه، کيف، ساک دستي، سررسيد، تقويم و تقديم اين محصولات به مشتريان يا کارمندان خود به تبليغ برند خود مي‌پردازند.


اما اين نکته را فراموش نکنيم که هديه‌هاي تبليغاتي زماني بيشترين تاثيرگذاري را خواهند داشت که براي مخاطبان کاربردي باشند و طراحي آنها جذابيت داشته باشد.


ليوان سراميکي يکي از کالاهايي است که در حال حاضر از طرف شرکت‌ها و برندها مورد توجه قرار گرفته و براي مشتريان تهيه مي‌شود. از انواع ليوان‌ها با جنس‌هاي مختلف مي‌توان براي اين منظور استفاده کرد. ليوان‌هاي سراميکي، شيشه‌اي، استيل، کاغذي و پلاستيکي هر کدام براي گروهي از مخاطبان مناسب هستند.


ليوان‌هاي سراميکي گزينه مناسبي براي کسب‌وکارهايي است که به دنبال طراحي جذاب و خلاقانه براي تبليغ برند خود هستند و مي‌خواهند در ميان رقباي خود تبديل به برند متمايزي شوند.


اين ليوان‌ها فضاي کافي را در اختيار طراح قرار مي‌دهند تا تصوير، نام برند و لوگو را با رنگ‌هاي مختلف روي ليوان حک کنند.


اين ليوان‌ها را مي‌توان در اندازه‌هاي مختلف تهيه کرد. مشتري مي‌تواند از ليوان‌هاي کوچک‌تر براي صرف قهوه و از نوع بزرگ‌تر آن حتي براي سرو سوپ استفاده کند. خيلي از افراد از ليوان به عنوان جامدادي و حتي گلدان استفاده مي‌کنند و آن را روي ميز تحرير يا ميز کار قرار مي‌دهند؛ مخصوصا وقتي ليوان از طرح و رنگ زيبا و جذابي برخوردار باشد.


 


چرا ليوان تبليغاتي حرارتي به مشتري هديه بدهيم؟


 


ليوان حرارتي نوعي از ليوان‌هاي سراميکي است که در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي مخصوصا در بين نسل جوان پيدا کرده است. اين ليوان‌ها با کيفيت مناسب و استفاده از مواد بهداشتي درجه يک تهيه مي‌شوند و امکان چاپ انواع طرح‌ها و لوگوهاي تبليغاتي روي آنها به راحتي ميسر است. اين ليوان‌ها در اندازه‌هاي مختلف و در دو نوع مات و براق توليد مي‌شوند.


لايه بيروني ليوان حرارتي داراي ماده منحصربه‌فردي است که در برابر گرما حساس است و از خود واکنش نشان مي‌دهد. اين ليوان‌ها در حالت عادي مشکي هستند.


وقتي مايعي داغ مثل چاي يا قهوه توي ليوان ريخته مي‌شود ليوان داغ شده و رنگ آن از مشکي به سفيد تغيير مي‌کند. طرحي که براي ليوان تبليغاتي در نظر گرفته شده روي آن نمايان مي‌شود. به خاطر اين خاصيت به ليوان‌هاي حرارتي ليوان جادويي هم مي‌گويند.


البته طرح روي ليوان پس از سرد شدن مايعات از ميان مي‌رود و دوباره تبديل به ليوان مشکي ساده خواهد شد.


ليوان حرارتي براي کسب‌وکارهايي که به دنبال خلاقيت در تبليغات هستند و مي‌خواهند مشتري را غافلگير کنند انتخاب هوشمندانه‌اي به نظر مي‌آيد. تغيير ليوان از حالت ساده و با رنگ مشکي به ليوان سفيد با طرح رنگي و جذاب مشتري را ذوق‌زده مي‌کند و احتمال اينکه نام برند شما براي هميشه در ذهنش ماندگار شود زياد است.


يکي از مزيت‌هاي ليوان حرارتي اين است که هيچ محدوديتي براي چاپ طرح، عکس، لوگوي برند، نقاشي و. روي آن وجود ندارد. فقط بايد به اندازه ليوان براي هماهنگ بودن با تصوير موردنظر دقت کرد. طرح‌هاي با جزييات براي چاپ روي ليوان مناسب نيستند.


اگر صاحب کسب‌وکار هستيد و مي‌خواهيد مشتريان يا کارمندان خود را غافلگير کنيد طرحي متناسب با برندتان آماده و آن را روي ليوان حرارتي چاپ کنيد. براي کسب نتيجه بهتر لوگو تبليغاتي خود را در دو طرف ليوان چاپ کنيد تا از هر طرف قابل ديدن باشد. خواهيد ديد که اين ليوان‌هاي تبليغاتي چقدر بر مشتري تاثيرگذار است و به عنوان تجربه خوب از برند شما همواره در ذهنش نقش خواهد بست.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ليوان ,تبليغاتي ,حرارتي ,ليوان‌هاي ,ليوان‌ها ,برند ,ليوان حرارتي ,ليوان تبليغاتي ,اندازه‌هاي مختلف ,براي کسب‌وکارهايي ,ليوان‌هاي سراميکي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ویرا گرافیک راگبی باز بیاناتی از حضرت آیت الله محمد شجاعی (ره) دکوراسیون اداری، منزل، سالن زیبایی :) Melanie امام جمعه شهر باغستان عاشقانه ترين وب سايت عاشقانه=چشمان سبز اطلس جهان نما