?


مديران کسب‌وکارها کالاهايي را به عنوان هداياي تبليغاتي انتخاب مي‌کنند که ضمن داشتن جذابيت براي افراد کاربردي هم باشند.ليوان تبليغاتي يکي از کالاهايي است که با توجه به متنوع بودن آن بسيار مورد توجه بازاريابان کسب‌وکارها قرار گرفته است. ليوان‌هاي تبليغاتي انواع مختلفي دارند. ليوان‌هاي سراميکي بيش از ساير مدل‌ها مورد استقبال واقع شده است. اما ما به شما پيشنهاد مي‌کنيم براي جلب نظر مخاطبان فنجان قهوه قابل استفاده مجدد را انتخاب کنيد.


در سال‌هاي اخير توجه به حفظ محيط زيست از سوي رسانه‌هاي مختلف به طور مرتب گوشزد مي‌شود. اکثر افراد هر روز حدود هشت ساعت و حتي بيشتر را در محل کار مي‌گذرانند. اگر براي هر بار نوشيدن آب، چاي يا قهوه از ليوان يک‌بار مصرف کاغذي يا پلاستيکي استفاده کنند چه حجمي از زباله توليد خواهند کرد؟ شما به عنوان صاحب يک کسب‌وکار مي‌توانيد با هديه دادن فنجان قهوه تبليغاتي به کاهش توليد زباله در محل کار کمک کنيد. از طرف ديگر به کارمندان و مخاطبان خود نشان مي‌دهيد براي محيط زيست ارزش قائل هستيد و حفظ آن براي نسل‌هاي آينده از دغدغه‌هاي شماست.


شما با هديه دادن فنجان قهوه قابل استفاده مجدد به مخاطبان و کارمندان نام تجاري خود را توسعه مي‌دهيد و فروش محصولات و خدماتتان را بهبود مي‌بخشيد.


فروشگاه‌هايي وجود دارند که به شما اجازه مي‌دهند فنجان قهوه را به سبک و دلخواه خودتان طراحي کنيد و يا تصاويري از چهره اشخاص را روي آنها چاپ کنيد. استفاده از اين فنجان‌ها قطعا جذابيت بيشتري براي مخاطبان خواهد داشت.


 


چرا فنجان قهوه تبليغاتي قابل استفاده مجدد يک ابزار بازاريابي عالي است؟


 


1.      سرمايه‌گذاري طولاني‌مدت


فنجان‌هاي قهوه را مي‌توان تا مدت‌ها استفاده کرد بنابراين شما يک بار براي اين هديه تبليغاتي هزينه مي‌کنيد ولي تا مدت‌ها مي‌توانيد از تاثيرگذاري آن بر پيشبرد فروش و توسعه نام تجاري خود بهره ببريد.


بعضي از هداياي تبليغاتي مانند خودکار معمولي يا دفتر يادداشت خيلي زود از بين مي‌روند يا بدون استفاده کنار گذاشته مي‌شوند اما فنجان قهوه مرتب و در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بنابراين نام برند شما در معرض ديد مخاطبان خواهد بود و در ذهن آنها تثبيت مي‌شود.


اگر به اين فکر کنيد که آيا در منزل يا محل کار فنجان قهوه تبليغاتي داريد حتما جواب مثبت است. چون اين فنجان‌ها هميشه قابل استفاده هستند در طول سال‌ها در وسايل مخاطبان باقي خواهند ماند و اين يکي از مزيت‌هاي اصلي اين فنجان‌ها به عنوان هديه تبليغاتي است. مناسب بودن قيمت آنها نيز مزيت ديگري است که به نفع کسب‌وکار شما تمام مي‌شود.


2.      پيام‌هايي که نمي‌توان ناديده گرفت


 به اطرافتان نگاه کنيد فنجان‌هاي قهوه قابل استفاده مجدد در همه جا وجود دارند. در محل کار اين فنجان‌ها در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. از اين فرصت استفاده کنيد. نام، لوگو و شعار کسب‌وکارتان را روي آن حک کنيد تا مخاطب در هر بار استفاده آن را ببيند. افراد معمولا در هنگام نوشيدن قهوه يا چاي مدتي فنجان را در دست مي‌گيرند و اين باعث مي‌شود پيام کسب‌وکار شما در معرض نگاهشان باشد.


حتي مي‌توانيد به فراتر از اين موقعيت فکر کنيد. اگر افراد فنجان قهوه تبليغاتي را در طول روز همراه خود به مکان‌هاي مختلف حمل کنند افراد بيشتري با برند شما آشنا خواهند شد يا نام تجاري شما برايشان تداعي مي‌شود. مطمئن باشيد پيام‌هاي کسب‌وکار شما ناديده گرفته نمي‌شوند.


3. گزينه‌هاي بسيار براي همه افراد


 تنوع فنجان‌ قهوه قابل استفاده مجدد يکي از مزيت‌هاي مهم آن است. اين فنجان‌ها در جنس‌هاي مختلف پلاستيکي و بامبو در بازار ارائه شده است. با تنوع رنگ‌ها و طراحي روي آنها همه چيز براي شما فراهم است تا از اين ابزار تبليغاتي نهايت استفاده را ببريد.


ممکن است فنجان‌هاي سراميکي را انتخاب کنيد که قابليت شست‌وشوي آساني دارند و بهداشتي‌تر هستند. اما اين فنجان‌ها نياز به مراقبت بيشتري دارند و ممکن است در استفاده روزمره از دست افراد کم‌دقت به زمين بيفتند و بشکنند.


4.      ترويج کسب‌وکار شما با حفظ محيط زيست


 با هديه دادن فنجان قهوه تبليغاتي به کارمندان و مشتريان از افزايش توليد زباله جلوگيري مي‌کنيد. فنجان‌هاي يک‌بار مصرف پلاستيکي غيرقابل بازيافت هستند و به محيط زيست آسيب مي‌زنند. بنابراين با اهداي فنجان قهوه به مخاطبان نه تنها فروش کسب‌وکار خود را افزايش مي‌دهيد و نام تجاري خود را به بهترين شکل ممکن تبليغ مي‌کنيد بلکه به سياره زمين هم کمک مي‌کنيد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

fidar دنیای دیجیتال من فریبا هستم testy123 مرکز تجاری بین المللی پانوراما پوشاکالا مطالب پزشکی راه روشن کنج دنج